KAINA NURODYTA PERKANT INTERNETU!
Tel.:
+370 655 49 991, +370 685 49 991

Kategorijos

Generatorių remontas feed

Remontuojame generatorius 12V ir 24V visų tipų transportui, lengvųjų automobilių, vilkikų, mikroautobusų, autobusų, kranų, krautuvų, keltuvų, katerių, laivų, kreipkitės!

Su testeriu Mobiletron VR-RVC01 tikriname Magneti Marelli, Denso generatorius, taip pat generatorius nuo FORD, MAZDA, VOLVO automobilių.

 

Su naujos serijos VC-07 generatorių testeriu galime patikrinti visų tipų generatorius!



VC-07  testuojame įvairius generatorius, kaip nauji Valeo CG-tipo generatoriai, Valeo IVT tipo "Start / Stop" generatorius ir net naujus Lin-3 generatorius, sumontuotus Honda ir Mercedes S- klasė, BMW, Mercedes Benz, Volkswagen ir Audi automobiliuose. VC-07 generatoriaus testeris užtrunka tik keletą sekundžių , kad automatiškai nustatytų reguliatoriaus tipą, naudojamą ant generatoriaus, kai reikia išbandyti (Lin_1, Lin_2, BSS). Yra galimybė nustatyti, reguliatoriaus tipą, be paties generatoriaus (+ B, 0V socket).

 

Generatoriaus veikimas

Automobilio tinklui reikalinga elektra atsiranda generatoriaus statoriaus apvijose, generatoriaus korpuse. Kad jose būtų įtampa, šalia reikia kintančio magnetinio lauko, kurį "gamina" žadinimo apvija, esanti rotoriuje. Rotorius sukasi viduje statoriaus ir yra sukamas vidaus degimo variklio per diržinę pavarą. Variklis dirba įvairiais apsisukimais įtampa irgi turėtų svyruoti, tačiau pastovi 14V įtampa palaikoma dėka įtampos relės-reguliatoriaus.

Didėjant variklio apsukoms ši rėlė silpnina magnetinio lauko stiprumą rotoriuje. Relė gali silpninti magnetinio lauko stiprumą ir sumažėjus elektros apkrovai automobilyje pvz. išjungus galinio lango šildytuvą. Ir atvirkščiai relė gali stiprinti magnetinį lauką mažėjant variklio apsukoms arba didėjant  elektros apkrovai automobilio tinkle pvz. įjungus šviesas. Pagal poreikį, priklausomai nuo automobilio konstrukcijos būna apie 14,0-14,3-14,8V. Relė paduoda arba nepaduoda įtampą į žadinimo apviją per šepetėlius. Kol variklis neveikia įtampą "skolinasi" iš akumuliatoriaus, o kai generatorius yra tvarkingas įtampa paduodama iš  paties generatoriaus per šepetėlius. Naujuose automobiliuose stovi išmanesnės relės, jų veikimas kitoks.

Statoriuje gaminasi elektra, todėl kad jame sukasi reguliuojamo galingumo elektromagnetas. Tą elektromagneto galingumą valdo įtampos relė-reguliatorius. Kadangi statoriuje gaminasi kintama įtampa, o automobiliui reik nuolatinės, būtent srovės lygintuvas / diodų tiltas / diodų plokštė tą įtampą išlygina ir padaro ją nuolatine.

Jei įtampa neateina, vadinasi reikia ieškoti bėdos žadinimo grandinėje, laiduose, pagal jūsų automobilio el. schemą.

Jei įtampa yra vadinasi teks ieškoti problemos pačiame generatoriuje.

Tuomet remontuojame generatorių: atliekame tikslią generatoriaus diagnostiką, pilnai išardant generatorių tikrinamos visos generatoriaus dalys, nustatomas gedimas, generatorius išvalomas, defektuotas sugedusias ar išsidėvėjusias generatoriaus dalis keičiame naujomis kokybiškomis dalimis, prieš tai remonto darbus ir kainą suderinę su klientu. Suremontuotą generatorių patikriname ir atiduodame klientui.

Kreipkitės, suremontuosime generatorius 12V ir 24V visų transportui, lengvųjų automobilių, vilkikų, mikroautobusų, autobusų, kranų, krautuvų, keltuvų, katerių, laivų.

Ši kategorija šiuo metu yra tuščia.